Saturday, May 21, 2011

rindu zaman sekolah!

salam ,kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang hehe ,sayang tak sayang tak? sayang kan? :') ha disebabkan aku still tak bole tido , aku ambil keputusan untuk karang entry berkaitan zaman sekolah .jyeah semua orang pernah ke sekolah & masing-2 menpunyai kenangan yg tersendiri kan tk kira pahit manis masin dan mcm-2 lagi .seperti aku sendiri yg telah berada di alam persekolahan selama 14tahun!

 start dgn tadika ,then jejak kaki ke sekolah rendah ,dan terus melangkah ke alam sekolah menengah .time ni byk sgt kenangan yg mungkin tdk dapat dilupuskan dari ingatan ,hehe time ni juga la nak mula gatal-2 ,biasalaa baru nak meningkat remaja :) okay byk sgt kenangan kalau nak cerita satu per satu hmmm ,ntah bila nk habis ! time form5 tuu ergh jadi malas sgt belajar, malas nk ke sekolah ,malas siapkan homework ,mcm-2 malas lagilah yg ada dkt diri aku time tuu , dpt je result spm? OMG! tak de la teruk sgt ,byk juga yg credit ,setimpal la dgn usaha yg tk seberapa tuuuu ergh! :( then mula dari tu terus menyesal sgt .. rasa sedih sbb tingin masuk U ,bila orang cakap sal form6 ,awai-2 lagi aku tolakk. takmau pkai baju sekolah punya pasal! yela aku dgr dari orang katanya form6 ni lekeh la apa -,- tapi byk sangat yg suruh aku masuk form6 sbb depa kata cerah masa depan. :))

then aku pun terus bersemangat untuk kembali ke alam persekolahan . first daftar kat sekolah lama ,then terus tukar sekolah sebab takmau ambik Bahasa Arab . tukar ke Sek Men Keb Dato' Sheikh Ahmad .. ambik aliran kemanusiaan , just 5subjek , aku ambik Seni Visual , BM , Pengajian Am , Computing dan satu lagi MUET. lps tu baru tau yg form6 diupgrade kepada PPU yg bermaksud Program Pra- Universiti . hahaaaaa ;D sedap sikit dengar ! yg bestnya masuk form6 ni sbb cikgu-2 sporting habis , dah tak marah kita sgt , dah layan kita mcm kawan-2 ja .. byk sgt kenangan yg tk dpt dilupakan ketika berada di alam Pra-Universiti .. aku nk bgtau hampa-2 dkt luar sana yg form6 ni mmg best sgt ,rugi sapa tk masuk , hehe *promote-2 ,lagipun cuma setahun setengah ja . 

 tgkla gmbar dkt bawah ni , semua mmg happening sgt aih ;]
cuma ada la skit-2 yg tak best , tapi arg lantaklaa .
majoriti nya yg best-2 lahh .
 time ni kami ber-BBQ , :)
kami satu keluarga .
 time sukan , sempat lagi posing tgh padang 
form6 ni senang ,just tolong cikgu je dkt padang :D
 yeayyyy ,keledang juara ^^"
cantik tk sepanduk yg kami buat? ;D
 with my bff , Fyza .
rindu nak pakai baju sukan ni ;\
 1 Keledang , 1 Malaysia , Keledang Juara ! Alhamdulillah -.-'
 Jyeahhhhhh dgn cikgu computing :D 
namanya cikgu Izah , dia ganti cikgu Midah yg cuti bersalin .
 Alalala ,ayunyaaaaaa !
 Haha time ni best 1st November 2010 tarikh keramat, tinggal lagi beberapa hari nak stpm .. 
sekolah tutup selama seminggu lagi kelia , steady je dkt rumah bukan setadi ;P
 Otw balik time banjir ,terkandas -,- abah mai ambik dkt sekolah!
 hari graduasi ,rinduuuuuuuu ..
 Jamuan Hari Raya PPU 2010
Time dinner , i miss you all ;|

love ; wanyy ;)
__________________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment