Monday, May 30, 2011

HARI PENTING!


Salam . Isnin bersamaan dgn 30hb Mei 2011 merupakan tarikh yang penting buat Nur Syazwani Hasanah Bt Hasanin kerana beliau telah dipanggil untuk temuduga pendidikan . *ayat bm boleh dapat A . heheeeeeee :D dah-2 sambung cerita , pagi tadi gerak dari rumah lebih kurang pukul 755 pagi ke UUM Sintok . perjalanan mengambil masa lebih kurang setengah jam . ketika tiba disana jam menunjukkan pukul 830 pagi ,pastu aku dgn Abah pun terus pi ke Bilik Tutorial 8 .

daftar apa yg patut . isi borang semua okay dahhhhhh -,- steady lagi waktu ni sbb awai lagi ,aku orang yang ke-8 daripada 13 orang . lambat lagi turn aku ,dlm pukul 9 loceng pun berbunyi . orang pertama pun masuk lahhh diikuti orang ke-2 .orang ke-3 dan seterusnya .semua calon keluar dgn senyuman manehhhhhh punya ;') aku pun taktahu apa yg dibualkan di dalam .dalam pukul 11 ,waktu tuu baru aku rasa ketaq-2 haha ,tiba-2 loceng bunyi dan aku pun terus melangkah masuk dgn memberi salam kepada penemuduga ,pada mulanya penemuduga menyuruh calon menjawab ujian buta warna ,pastu aku dipersilakan untuk duduk ,okayyyyy start .... soalan-2nya berbunyiii .........

1 - okay tolong perkenalkan diri kamu?
2 - aktiviti kurikulun yg kamu sertai di sekolah?
3 - speaking timee ! dia tya muet dapat band berapa ,dan ceritakan mengenai kos yg anda pilih .
4 - nyatakan ciri-2 guru yg ada pada kamu?
5 - nyatakan isu semasa skrg?
6 - nynyi ?

haha suruh aku nynyi ,nynyi jelaa ,lagu kanak-2 :) pastu dah habis . salam dgn penemuduga perempuan tuhh ,dia pun asyik senyum ja ucap terima kasih dan balik -,- mintak-2 semuanya okay :P


balik tu sakit kepala sgt ,atcelii sakit kepala dari smlm lagi ,suruh abah singgah farmasi ,balik rumah mandi-2 makan ubat terus lena !
bila bangun sakit kepala pun hilang ,Alhamdulillah :) .sekarang nak makan ,kbaai ;D


__________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment