Tuesday, May 31, 2011

Dia comel.

heyyyyyo ! kemarin kan aku tak pergi tadika ,opsssss! bukan sengaja takpiiii ,kemarin kan demam + sakit kepala + selsema ,so aku rehat je kat rumah lps interview tuuuu -,- lps bgn tuu rasa sihat-2 ja ,so sempat lagi aku ikut mama pi ekspo pukul 11 malam yeayyyyah! pi pun sbb nak pi tgk cabutan bertuah ,hhaha hampeh tak bertuah langsung ,satu pun tak kena ,balik pun pukul 2 pagi jugak la sebab nak tgk sapa lah yg bertuah dapat kereta tuh kan ,tengok-2 kereta dapat kat makcik seorang tuhh BERTUAH sungguh makcik tuuuuu Tahniah-2 ;') balik terus beradu haha ,

harini pulak dah makin sihat ,cuma batuk + selsema ja .. so pergi la tadika .actually skrang kan cuti sekolah tapi awat pulak kena pi tadika kan? pelik dak? aku pun taktau ,ada sesi penjagaan ja soo budak-2 ni just baca Iqra' ,tidur ,mandi ,main haiiiiiih .tapi sikit ja pun yg pi ,dalam 20 orang .  tadi aku kacau si Paan omey-2 niiiiiiii ,comey ja budak ni :P

ngeeeeeee ~ nama ite Farhan Iskandar lah cikguuuuuu! :D

_________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment