Wednesday, April 20, 2011

Karenah Mereka :)

Alhamdulillah , hampir 3minggu dah kerja , macam-2 karenah budak-2 dkt sini . tak terlayan aku . semua dah kenai aku , hehe :D tapi sapa yg agak noty tuu cikgu mintak maaf eh? cikgu bukan suka nak marah-2 hampa semua , tapi sbb cikgu marah dekat perangai hampa yg degil tuuu ! geramm eiiih !! nasib budak . hai -.- yg lain okay-2 la , ada sorg murid yg moody sgt . malas aku nk lyn . haha . jahat kan? yelah org suh ambik hat ni satt pun takmau , time amali solat sorang-2 dia nyorok dkt dlm kelas . siap dok bawah meja lagi.. eiii . bukan nk dgq cakap , aku apalagi .. buat taktau jela . mls layan :) waktu nak tidur pun satu hal , susah sgt nak tidur . nak main la , nak ke tandas lah . aduii . bila tepuk terus lena . haha , kan? dah kena penangan cikgu wany , usap rambut sikit depa lena teruih! hi3 :D tadi haa , time tgh tunggu turn nak makan , sempat pulak Maman budak 4tahun tidur siap hisap jari lagikk . hehe, nk tergelak aku tgk , smpai tersengok-2 kesiannn Maman kan? lps mkn baru boleh tidur sayang , orang suruh makan takmau sbb ngatuk sgt-2 mata pun taklarat celik dah , then suap dia sket baru boleh tidur :)) macam -2 kan? bersabar jelah dgn budak-2 ni .

No comments:

Post a Comment