Tuesday, April 5, 2011

2nd DAY KERJA :D

salam semuanya . hari ni merupakan hari kedua aku bekerja di Tadika tu , nak kata best ? best jugak! sbb budak-2 dkt situ comel sgt , kalau bising-2 cikgu marah terus diam . hehe . kalau yg nakal sket usik suruh polis mai ambik pun diam , he3 :D lawak pun ada , bila time membaca A B C lagi lah , hehe . comel sgt ! ada stgh yg nakai sket harini dah kena tarik telinga dgn aku , hehe . alaa , tak kuat un , buat-2 ja tarik telinga then terus diam ! yg budak perempuan pulak , manja semacam je . sket-2 cikgu nak ini cikgu nak itu . ada jugak yg pngil teacher . tadi time aku tgh dok tgk-2 depa dok baca Iqra' ada la budak-2 yg tgh tunggu turn mai dkt aku . bawa buku cerita .

budak : cikgu .. cikgu baca sat
aku     : haii baca la tgk , cikgu nak tgk .
budak : saya tak eti cikgu .
aku     : hehehe , okay-2 cikgu baca . * dok tgh baca . pelan ramai pulak budak yg berkumpul dgr cerita tu . Tajuk dia Ali Memancing Ikan . malu pun ada , smpai ternganga-2 mulut depa , he he he :D yg aku ni nk tergelak pulak tgk gelagat depa .

yg bagusnya time nk balik mesti salam dgn cikgu-2 . :) dkt tadika tuh ada sorg budak ni selalu menjadi perhatianku, baru 5tahun comel gila ! besaq nanti mesti hensem . :P *cikgu pun gataii . hehe . nama dia Farhan Iskandar . mang hensem lah , tergugat dah cikgu, Paan oiii . hehe .. esok depa ada sukan , so esok boleh la snap gmbar-2 depa :P

No comments:

Post a Comment