Friday, April 22, 2011

HB .


okay first sekali aku nak dedicated lagu Happy Birthday dkt Fitri , meh nyanyi sma-sama :)

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ..
HAPPY BIRTHDAY TO FITRI ..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU .. 



selamat hari tua yang ke-2o , ehemm , dah masuk angka dua u , hek3 , semoga hang sehad selalu , panjang umur , hepie dgn orang tersayang , sentiasa di murahkan rezeki , and hope our friendship lasting forever .. 

tadi fitri call suruh pi lepak gerai , Al maklum la , credit free . aku pi lepak gerai sat , time nak balik tuh , aku tgh sembang dgn fitri atas moto , tgk tgk abang mai baling telur dkt Fitri , tapi tempias sekali dgn aku , eeii , geram akuu abang nie , habis rambut Fitri . dan habis jugak cardigan & baju aku bau hanyir , yerkkks :( time otw balik rumah tu , nak termuntah la pulak aku T_T busuppp gila baq hanggg , eeee !!! pastuu terus balik rendam baju & cardigan , mandiiiii . itu je kot , bebai dgn abangg!

No comments:

Post a Comment