Friday, February 25, 2011

SADNESS :'(

alahai sedihnya akuu :'( urm harini aku rasa tak berapa sihat . pagi tadi selsema teruk . maybe sebab kena hujan semalam . hmmm then aku pun telan ubat selsema before pergi office . okay laa sket . then dlm kul 3 ptg camtuh . aku rasa mata aku ni berat sgt . gosh! ngantok sgt . nak lenaaa! tapii satg takot ada customer pulak . tunggu-2 smpai kul 4 gitu . mang tak tahan gilaa lahh . :( terasa mengantok yg amat . kunci pintu pejam mata terus lena . sedaq-2 pun dah kul 5 lebih sbb adik mai ambik dkt office okayy balek dgn dia . sampai rumah still ngatok YaAllah . apa nak jadi dgn aku ? hmm mybe effect ubat selsema tuhh kod . balek sambung tido sampai kul 8 . sapa msg pun tak balas . bangun kul 8 tuu basah baju aku peluuhhh! adess . badan jadi tak larat sgt . bangun jugak la pi mandii . makan . telan ubat lagi . kali ni telan mengikut pakej iaitu batuk , selsema , dan demam . tgk tv sat dgn mama dkt dpn sambil tuh text la sama si fruitheart . errm dia macam nak tak nak balas msg aku . dia tak paham ka aku demam ? :( ermm then tadi tergerak hati nak bukak fb . ada ka patut dia buat status kata aku ni takmau layan dia ? :'( smpai hati awak kan ? saya tau laa saya salah . saya tak layan awak . tapi awak tolong la paham keadaan saya . saya taksihat! tapi bukannya saya tak text awak langsung kan ? okay kalau btoila saya saya . "im sorry" saya taktau lah awak nak saya layan awak cmna lagi . saya dah try tapi still tak kena . hmmm maafkan sayaaa :(

No comments:

Post a Comment