Sunday, February 27, 2011

pelan baik nampak ? :D

hehe . nak dijadikan cerita lah . tadi abah aku pi servis keta dkt kaizen . then jadi apa pulak ntah  dkt keta minyak tumpah-2 dari ptg tadi . and abah pun mai kat aku .


                  abah : alongg . meh numb kawan along yg keja dkt kaizen tuu
                  aku : yg mana abah? awat abah? 
                  abah : ntah minyak tuh asyik tumpah-2 ja . nak tny depa tgk la kunci ketat ka 
                               dak .
                  aku : er sat-2 nahh satg cik bagi ^^

alahai abah taktau itula si jantung hati anak dia . ngee :'D then aku pun bagi la numb . belum sempat abah call dia . henpon abah yg bunyik dulu . dia yg call abah dulu sbb aku gtau dia . err dia tuh sapa ek ? alaa si leb-2 saya laa :p

tah apa yg depa bualkan . aku pun taktau . yg aku shiok duk onl- dkt bilik . dok msg elok-2 dia sepi . busy ka ? tak gtau pun :/ aku call la dia . 

                 aku : hello ada mana ?
                 dia : err ada dkt dpn rumah awak ni (cakap slow-2 takut kantoi) HAHA :p
                 aku : mana ? mana ?
                 dia : adaa . mai tgk dkt depan . 

okayy aku pi tgk . haaha ada! dok perbaik keta sambil sembang dgn abah . tu baru sudah la tuu . mama jamu air bagi . keja siap dah . balik la . dok tunggu lagi . hee . pelan baik eh awak dgn abah saya ? bagus la :')

No comments:

Post a Comment