Monday, January 31, 2011

weekend !

hello peeps ! :)
agak lma tk updte . niy dah updte . nak habaq bg hampa sume ttg hujung minggu aku yg best . aw~ 

start from Saturday 29th - harini aku free lah . abah tutup office . so aku bgn pun agak lwt jgk laa . biasalaaa tkda keja kan ? hee . best best :) niy laa wktunya nk cover balik tdoq tdoq aku . hee . *buat lah mcm keja teruk kan ? bgn jaa tgk dkt rmh ada abah gn adik jaa . mama balik kg . macam biasala mama tuu selalu dating dgn tok & wan . HAHA ! aku punya laah bosan taktau nak buatpa dah niy . guling tak kena . duk pun tak kena . SO aku decide balek kg . shiok sket . ada ramai org . maklang . nasuha . makngah . adik alif .. hermm . ramai lg sebenarnya . hee okay aku pun pi bersiap lah . then start moto karisma cumel aku tuh . merempit sorg sorg balek kg . dkt ja pun . dlm 10 minit gitu sampai laa :)

setibanya di kg . *cee aku rasa mcm bt krgn time form5 la plak* 
sembang gn cousin . main dgn adik alif . round-2 kg . pastuh ptg tuh pi pasar malam dgn cousin plak . malam plak . hee . aku jnjy dgn mmbe mmbe nak pi ekspo kat kechor tuh . hee jnjy kul9. haa aku sampai rmh pun kul9 lebih . mau tak kalut siap siap depa dok tunggu aku dah . hee Sorry na ? :)
kami pun gerak pi ekspo . aku,  fyza,  aty, own and fitri .

smpai ja ekspo tu mula lahh rambang mata . yelaa kan ? brg murah -2 . semua kenan . ehee byk jgk duet abes dkt ekspo tu . tapi takpa aku berpuas hati sgt :)
aku beli bju puff tuh . tshirt . ion rambut . jersi 2helai sama dgn cik abg . haaha *gatai 
fyza beli shawl polkadot bg aku smpena birthday aku . Thanks syg :) okay ! lepak smpai kul 1145 gtu . lapaq habaq hang . pi lepak kedai dpn hospital tuh . mkn semua dah . lewat jgk la smpai rumah . letih sgt haritu . balik je . tido teruih 


Sunday 30th - yay bgn awal harini . ikut mama balik kg . kena ngasuh adik alif . makngah mama ada hal depa . sng ja jga budak niy . dok ngn kami . kami bg lena ja . hee bila dok dgn umi dia keja merengek ja pyh nak tido . nahh ! dgn kami sng la plak nk lena . bg lena . aku gn nasuha apa lg . online laa . maju dah wan aku . rumah ada tenet . hee suka -2 :)

bila alif jaga . bg mandi bg mkn . main dgn dia . tuh jaa laa . 
ptg tu plak aku p pasar mlm balai baru dgn depa . pastuh mlm balik rumah aku . then kuaq sat dgn own . mkn . balik

tunggu cik abg text . tak jgk . last dah taktau nak buat apa haa nah ambik hiang ;-

yaa . saya mmg takdak keja lain . 
thank you :))


No comments:

Post a Comment