Sunday, January 2, 2011

long journey

hello world !
nak kongsi sket apa yg aku buat pd 31 dec 2010 and 1 january 2011 . 

okay . 31 dec 2010 . arini aku ikut family aku lagi . best kot ikut family . semua depa support ! hee . bukan family aku ja . makngah aku . tokwan aku . toknjang aku semua pii . kami pi ulu legong . yelaa . kat kolam air panas nu . actually aku takpenah pi situ pun . dok dgq ja owg dok ceta . dah alang-2 kan ? pe lagi . ikut jelaa . bertolak dari umah dlm kul5 gtuu .

sampai ulu legong tepat kul 10 malam . oii . penat kot - dgn jauh lagi . hmm . ulu kot tmpt nu . masuk hutan sket . tapi okay laa . tempat penginapan aku bg 100% sbb siap ada air-cond . mana pakai kipas . hehe . smpai sana . terus check-in . then copp-2 katil haha *pilih yg dkt dgn air-cond . bilik air pun okay ! siap ada kipas . err . sejukk ~! masuk bilik terus makan bekalan yg bwk mai dari rumah . masing-2 dah lapaq laa . perjalanan yg jauhh . 

lps eat-2 then kami rehat sat - pastuh dlm kul 11 lebih . lets goo to kolam air panas . turun sana . makk oii agak ramai . penuh . yelaaa cuti kan !? haha . mula tu try celup kaki luu . okay je . suam-2 bule laah ! pastuh mula la rendam sket sket . takdela rendam semua . panas .

 rendam kaki saja okay ! :)

hehe . suam ja air kat sini . 
sbb tuh bule rendam lama lama :)

wan pun tumpang . bestt! :))

aliya comel . :)

 tiga dara yg comel haha :)

adam . :)

wan dgn toknjang . seksi . hehe :DD

da puas rendam .dlm kul 12 lebih - balik la ke bilikk. 
balik tu mandi laen . thenn sleepp ~

1 january 2011 . yeahh happy new year - :)
hope this year akan lebih baik daripada tahun yg lepas-2 .:p
okay ! bgn awal pg , fuuh amat sejuk ! mngeliat liat luuu - pas tuh gosok gg . take my breakfast - guling guling dgn sedara . layan si alif dan aliya . mandi . siap berbaju kurung . teruskan perjalanan . 

start pi baling . rumah kawan abah  . depa jamu laksa . mm . sedapp :))
ada budak buat pangai . takmalu . 

gado dgn kaklong dia sampai teriak. hehe

pastuh dlm kul 2. gerak pi rumah sedara anak dia kawen . jauh kott . dari baling ke Bkit mertajam nuu . kul 4 jgk sampai sana . sementara tuh dan alif lenaa . hehe 


kul 4 sampai . makan lagi . lapaq oii . bape jam dok lam keta . tgk pengantin . ehe . tak kenal sgt sbb jarang jumpa . tetiba tingat kawan aku sowg dok kat bkit mertajam . pas makan . aku call dea . dea ckp dea kat pacific . allaaa . orang mai tempat dea . dea pulak pi tempat laen . tp dea ckp dea nk balik dah . soo . aku tunggu ar sementara mama abah sembang sembang . :)

dlm 445 dia smpai . hahah . dea bwk mai kwn sorang . hat kawan dea diam jah ! dea yg tak malu - haha . pastu aku sembang ngn dea lama la jgk . berdiri kot . lenguh kaki oii 
orang ajak pi duduk , dea kata segan *segan lah sgt kan .?
nie haa-
amran ! yg malu sgt tuh .
dia kata mcm anak & pak ! haha :D

 takpelaa . sembang-2 lagii . smpai mama abah kuaq laaa. yelaa . nak balik perlis dah . dea dipaksa salam dgn abah . haha -salam pun nak segan ka !? haish -.-

 takpa la salam salam . okay byeee weyh . 

lps tuh kami semua bertolak balik perlis . alhamdulillah . kul 945 malam . kami selamat sampai di Perlis :)

jauh kan perjalanan . penatt . ngtok . pecah rekod . drive dari penang .*
makngah kata "Along . Lulus !! " haha . walaupun ada la cuak sket-2 tapi lulus jgk. hehe :D
that alls . nak rest . bye !

No comments:

Post a Comment