Wednesday, December 22, 2010

HYE PEEPS !

tadi aku kuaq lagi . haha . rajen sungguh berjalan merata . arini sgt best . best sgt . & mcm mcm lahh . yelaa kan tadi jumpa dgn membe baik aku kat skula lama . wahh * rindu kott ! masing masing pakat bwk haluan masing masing . soo jarang sekali lah nak jumpa tuh . uitm la . nurse la . mcm mcm . yg aku ? yea , form6 . okay what form6 tuu ~ hehe :D 

bila masing masing dah free , ! apa lagi . jumpa dan lepak sekali la ;p
merata kami pi . tapi tak sempat nak snap pict byk byk . destinasi pertama ; bukit wang ! sampai je sana . oh tidak . hanya kami kami sahaja berada di situ . haha . ngek * so pe lagi turn keta then decide pegi mkn . okay jum ! lunch yerr . hehe .

tetiba terpikiaq nak p gua kelam plak . sbb nk jgak mandi manda nie . soo patah balik pi gua kelam . lahhh . smpai sana . lawan tgk hang aku . haha ada bran nak mandi wey ? ayaq bukan main deras . dahla pakat takreti swim swim . huh ! punah harapan . hehe . pastuh apa lagi lajak terus p big field , shopping shoppingg . and blahhh  pi kolaa . nk tgk sunset la konon kan !? 

tiba di kola ; singgah sat jeti kuala . haha * toilet free * hahaa :D 
pastuh pi makan kat medan depan brasmana tuhh . sume order laicikang je okay ! kali nie paien yg payung - thanks paien ! :)

haha , tetiba tingat lockchin . jum weyh ! ha pila kami ramai ramai . serbu kat makcik lockchin tuu . mang sedap la . feveret ! dok lepak tepi laut tuh . usha usha orang . gelak gelak . mmg best lah . pas lepak situ . kami balik lah . best sgt sgt kuaq ngn ampa . nanti kita kuaq lagi okay ? hhe 

satu


dua


tiga . love you alls! 
<3

No comments:

Post a Comment