Sunday, August 7, 2011

ALLAH MAHA BERKUASA ;)


Salam . 
Hari ni Sabtu bersamaan dgn 6 ramadhan ,time tu nak dekat koi 12 dah .Fitri mai hntaq duet . Sambil-2 tu aku tgk bulan sabit yang ohh ~cantik sgt kat langit, sejak dua tiga malam ni bulan sabit muncul kat langit . CANTIK sgt!! So ,aku pun tgk la.. Tetiba kan ,aku terperasan sesuatu kt bawah bulan tuh , Kalimah ALLAH s.w.t. Serious nak ambik gmbaq tak sempat pulak ,ruginya aku .
 Bukan senang nak tgk tuu. 
Mungkin ada sesuatu berkaitan awan yang membentuk seakan-2 kalimah ALLAH tu. Lps tgk tuh terus dup dap jea jantung aku .. ;) Mungkin tuh jugak peringatan buat kita kan , semoga kita sentiasa ingat dan patuh dengan perintah ALLAH . Aku bersyukur sgt dgn apa yg aku telah lihat malam ni , ;-) 

Ya-ALLAH sesunnguhnya engkau yang maha kuasa . Allah memiliki segala yang ada di langit dan di bumi termasuklah diri kita. Kita adalah milik Allah dan demikian jugalah segala apa yang kita miliki.
;)
Syukur padamu Ya-Allah dgn apa yg diberikan ;)



No comments:

Post a Comment