Wednesday, March 23, 2011

AWANIS !

assalamualaikum pembuka bicara :)
entry kali ni pasai seorg sahabat aku yg bernama Awanis . act aku kenal dgn awanis time form4/5 gitu laa . aku pun tak bape hengat sgt! dia ni duluu gf kpd mmbe aku . so dia duk mai lepak-2 sekali jadi kamcing la pulakk :D dia dulu mmg stay sini laa dkt Pdg Pauh nu . dulu study dkt kptm bangi satt . thenn . takdan abes . sambung pi belajaq dkt Mesir . family dia pun dok sana jugak laa *best laa! aku nie bila nk bule pi tempat orang! hehe . semenjak dia sambung study dkt Mesir tuh . dlm 2 thn lebih jugak la aku tak jumpa dia . tgk-2 tahun ni dia balik mai . yelaah kan yg kes Mesir tuh yg rakyat Malaysia pakat balek mai tuu . soo dia balek la mai Malaysia! bulan 2 aritu lagi dia sampai . sat jaa kan ? tup tupp . dia nak kena balek Mesir pulak dah . aalaaa . bila pulak kita nk jumpa kan? InsyAllah . kalau ada umur yg pnjg bule lah kita jumpa lagi :D hehe . soo semalam ni dia last la dkt sini .. semalam lps balek dari class terus pi meet-2 dia . dia kata nak jumpa last before dia pergi kL dan terus balek Mesir :') 

 semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat ;')



No comments:

Post a Comment